Kafedrada o'quv-uslubiy ishlar O'zbekiston Respublikasining o'quv-uslubiy hujjatlariga muvofiq tashkil etilgan:
- O'zbekiston Respublikasining Ta'lim to'g'risidagi qonuni (1997 yil 29 avgust).
- Kadrlar tayyorlash milliy dasturi (1997 yil 29 avgust).
- O’zbekiston Qurolli Kuchlari tomonidan tasdiqlangan "Oliy ma'lumot to'g'risidagi nizom". 9.01.2003 yildan
- 5510200 "Pediatriya" yo'nalishi bo'yicha davlat ta'lim standarti.
- Oliy ta'lim vazirligi tomonidan tasdiqlangan "Pediatriya" ta'lim yo'nalishi bo'yicha o'quv dasturlari.
- Mavzular bo'yicha standart va ishchi dasturlar.
- OO’MT Vazirligi 2009 yil 204-sonli buyrug'i bilan OO’MT Vazirligi 2010 yil 333-sonli buyrug'iga asosan o'zgartirishlar bilan tasdiqlangan "Talabalar bilimlarini monitoring qilish va baholashning reyting tizimi” to'g'risidagi nizom.
- SamMI rektorining 2013 yil 12 sentyabrdagi 43-sonli buyrug'i "Institutda o'quv jarayonini modulli o'qitish tizimida tashkil etish to'g'risida".
- SamMI rektorining 2013 yil 19 dekabrdagi 951 / U-sonli buyrug'i "Institutda o'quv jarayonini moodle.sammi.uz intranet elektron o'quv tizimida tashkil etish to'g'risida".
- SamMI Ilmiy Kengashining 2016 yil 15 iyundagi 9-sonli bayoni "Ta'lim jarayonini tashkil etishning kredit-modulli tizimida talabalarning o'quv faoliyatini baholash va nazorat qilish bo'yicha tavsiyalar".
Pediatriya fakulteti ichki kasalliklar kafedrasida "Ichki kasalliklar" fanidan pediatriya fakultetining 3, 4, 5 va “Ambulator poliklinik terapiya” fanidan pediatriya fakultetining 6 kurslari, shuningdek, tibbiy profilaktika fakultetlarining 2, 3 kurslari talabalari o'qitiladi.
Kafedrada magistratura va klinik ordinatura yo’nalishi bo’yicha yuqori malakali Ichki kasalliklar va kardiologiya mutaxassislarni tayyorlash yo’lga qo’yilgan.
Ushbu fanni o'qitishning maqsadi eng keng tarqalgan ichki kasalliklarning tipik shakllarini diagnostika qilish va davolash bo'yicha ko'nikmalarni rivojlantirishdir.
Fanning vazifasi etiologiyasi, patogenezi, klinikasi, tasnifi, klinik ko'rinishlarining asoratlari, ichki kasalliklarni davolash va oldini olish to'g'risida bilimlarni shakllantirish; anamnezni yig'ish va tizimdagi bemorlarni tekshirish ko'nikmalarini oshirish; kasallikning asosiy klinik mezonlari bo'yicha o'qitish; birlamchi va klinik tashxisni asoslash va belgilashga o'rgatish; shifokor taktikasi va kompleks davolash; laboratoriya, uskunalar, klinik qo'llanmalar yordamida diagnostika; laboratoriya va instrumental sinov usullari natijalarini talqin qilishga o'rgatish; differentsial diagnostika va yakuniy diagnostika tamoyillari to'g'risida bilimlarni shakllantirish; favqulodda vaziyatlarda shoshilinch yordam ko'rsatish qobiliyatini rivojlantirishdir.
Amaliy mashg'ulotlarni o'tkazishda zamonaviy pedagogik texnologiyalar keng qo'llaniladi. Dumaloq stol, stol o'rtasidagi ruchka, asalarilar to'dasi, aqliy hujum, krossvord, issiq kartoshka, doira usuli, 3x4, klaster ,baliq skeleti va boshqalar.. ". Kafedra xodimlari talabalarga Internetdagi barcha yangiliklarni va zamonaviy jurnallarni etkazishadi.
O'quvchilar bilimini oraliq va yakuniy nazorat qilish va baholash kompyuter sinovlari va "OSKE" usuli yordamida amalga oshiriladi, bu esa o'z navbatida talabalar bilimini ob'ektiv baholashni ta'minlaydi.