Top.Mail.Ru
×
Menu
Close Menu

Ta’lim sifatini nazorat qilish bo’limi

Ahmedov G’ayrat Keldibayevich 

Bo’lim boshlig‘i


Qabul vaqti: Dushanba - Shanba: 08:30-17:00
Tel: +998 (91) 539 99 01
Fax:


E-mail: dr_gayrat@inbox.com
Manzil: Samarqand sh., Аmir Temur koʼch., 18 - uy

Ta’lim sifatini nazorat qilish bo‘limi xodimlari


Ismailov Jamshid Abduraimovich 

Bosh mutaxassis

Qabul vaqti: Dushanba - Shanba: 14:00-17:00
Tel: +998 (91) 536 51 11
E-mail: jamshidismailov@mail.ru

Umarov Solijon Sodiqovich 

Bosh mutaxassis

Qabul vaqti: Dushanba - Shanba: 14:00-17:00
Tel: +998 (95) 390 00 57
E-mail: jamshidismailov@mail.ru

  Samarqand Davlat tibbiyot universitetida Ta'lim sifatini nazorat qilish bo'limi O'zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasining 2017 yil 18 iyuldagi 515-sonli "O'zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasi huzuridagi Ta'lim sifatini nazorat qilish davlat inspektsiyasi faoliyatini tashkil etish to'g'risida" gi qarori asosida tashkil etilgan.

  Bugungi kunda bo’lim universitetning tarkibiy qismi bo'lib, o'z faoliyatini O'zbekiston Respublikasi Konstitutsiyasi, "Ta'lim to'g'risidagi qonun", O'zbekiston Respublikasi Prezidenti va Vazirlar Mahkamasining qaror va ko’rsatmalari, Ta'lim sifatini nazorat qilish davlat inspektsiyasi va Samarqand Davlat tibbiyot universiteti rektorining buyruqlariga, shuningdek, universitet rektori tomonidan tasdiqlangan " Samarqand Davlat tibbiyot universitetining ta'lim sifatini boshqarish bo'limi faoliyati to'g'risidagi nizomi" ga muvofiq olib boradi. Bo'limning asosiy maqsadi universitetda va uning tarkibiy tuzilmalarida ta'lim sifatini oshirish, universitetning milliy va xalqaro reytingini oshirish bo'yicha ishlarni muvofiqlashtirish, universitetda ta'lim sifatini davlat ta'lim standartlariga muvofiqligini ta'minlash va Samarqand davlat medisina universitetida sifat nazorati monitoringini o'tkazish uchun tashkiliy ishlarni amalga oshirish. 2013 yildan boshlab, oliy ta'lim sifatini va uning Evropa va jahon ta'lim maydonida integratsiyasini ta'minlash, hamda, dunyoning rivojlangan mamlakatlari oliy tibbiy ta'lim muassasalarida o'qitish dasturlari va talabalar bilan muvofiqligi, bir o’rinda bo’lishi va tan olinishi uchun O'zbekiston oily o’quv yurtlari orasida birinchi bo’lib SamDTUda o’quv jarayoni kredit-modul tizimida, ECTS tamoyillari asosida tashkil etilgan. Rektor Azamat Muxitdinovich Shamsiev boshchiligida SamDTU ning 2017-2030 yillarga mo'ljallangan Konsepsiya va rivojlanish dasturida Ta'limning yuqori sifati va yuqori malakali shifokorlarni tayyorlash asosiy ustuvor yo'nalish ekanligi ta'kidlangan.

  O'quv jarayonini tashkil etishning kredit-modulli tizimi, avvalambor, akademik mobillikni oshirishga va Evropaning turli mamlakatlari o'rtasidagi universitetlararo almashinuvlar doirasida oldingi tadqiqotlar natijalarini tan olishga xizmat qiladi.

  2017-2019 o’.y. Xalqaro oily o’quv yurtlarining 35 nafar studentlari SamDTUda ta’lim olishdi

  Shuningdek SamDTUning 47 nafar studentlari akademik mobillik dasturi bo’yicha xalqaro oily o’quv yurtlariga ta’lim oldilar

  2017-2019 o'quv yilida SamDTU ning 43 etakchi olimlari xorijiy universitetlarda akademik mobillik dasturlarida ishtirok etishdi, 69 ta xorijiy universitet professor-o'qituvchilari SamDTUda master-klass va ma'ruzalar qildilar.

  Universitetning xorijiy fakultetida chet ellik talabalar tahsil olishadi, jumladan, 2018 yilda Koreya Respublikasidan kelgan SamDTU talabalarining birinchi bitiruvi bo'lib o'tdi.

  Universitetda ta'lim sifatini oshirish va yuqori malakali kadrlar tayyorlash borasida erishilgan yutuqlar, asosan, o'quv jarayoniga innovatsion modulli va elektron o'qitish texnologiyalarini joriy etish, o'quv jarayoniga tegishli axborot texnologiyalarini jalb etish, talabalar bilimini monitoring qilishning mustaqil ob'ektiv va oshkora usullarini joriy etish bilan bog'liq.

SamDTU ta’lim manbalari

  Barcha fanlar modullarga bo'lingan va elektron ta'lim tizimiga moodle.SamDTU.uz va intranetlarga joylashtirilgan. SamDTU.uz Samarqand tibbiyot universiteti ta'lim saytlari reytingida O'zbekiston va MDH mamlakatlari universitetlari orasida har doim birinchi o'rinda turadi. “mt.SamDTU.uz” va “intranet.SamDTU.uz”ning ma'lumot bazasi 4,0 terabaytni tashkil etadi. 35900 dan ortiq elektron materiallar, 18200 uslubiy ishlanmalar, 5400 ma'ruza materiallari, 5200 ma'ruza taqdimotlari, 900 ta video hamrohlikdagi ma'ruzalar taqdimoti, 18700 ta amaliy mashg'ulotlar, 2,5 millionga yaqin test savollari, vaziyatli topshiriqlar va amaliy ko'nikmalar tizimga kiritildi va joylashtirildi.

  Kutubxonadagi kitoblar fondi 330 000 dan ortiq nashrlardan iborat bo'lib, doimiy ravishda zamonaviy tibbiy adabiyotlar bilan to'ldirilib boriladi 12000 dan ortiq darsliklarning elektron versiyalari yaratildi.

  SamDTUda talabalar va o'qituvchilar uchun SEA uchun mustahkam ma'lumotlar bazasi yaratildi.

  Barcha o'quv va ma'ruza zallari zamonaviy multimedia uskunalari bilan jihozlangan, o'quv jarayoniga Internet tarmog'iga ulangan 1500 dan ortiq kompyuterlar jalb qilingan (talabalarni 1/2 kompyuter bilan ta'minlash O'zbekistondagi oliy o'quv yurtlari orasida eng yuqori ko'rsatkichdir).

  Yakuniy modulli nazorat, yakuniy davlat sertifikati va litsenziyalangan integrallashgan imtihonlar 1, 2, 3-bosqichlar universitetning Test markazida (300 o'rinli 5 ta o'quv xonasida) onlayn rejimida o'tkaziladi, bu talabalarning bilimlarini baholashda oshkoralik va xolislikni ta'minlaydi hamda o'qituvchilarning kafedralarida o'z fanlaridan dars berish darajasini baholashga imkon beradi.

  O'quv jarayonini tashkil etish uchun modulli tizim tamoyillariga asoslanib darslar Z-learning tizimiga muvofiq olib boriladi. Bu esa kichik kurslarda nazariy fanlarni o'rganayotganda talaba ularning amaliy klinik jihatlari bilan tanishadi, jihozlarda ishlashni o'rganadi va keyinchalik klinikada uchrashadigan tadqiqot usullarini o'zlashtiradi.

  Talabalarning amaliy klinik ko'nikmalarini sifatli o'zlashtirish uchun universitetda zamonaviy fantomlar, mulyajlar va kompyuter dasturlari bilan jihozlangan simulyatsiya o'quv markazi tashkil etilgan.

  Barcha fanlar bo'yicha barcha kurs va fakultet talabalari amaliy ko'nikmalar matrikulidan o’tadilar.

  Samarqand Davlat tibbiyot universitetining yuqori sifatli ta'limni ta'minlovchi kredit-modul tizimida ECTS tamoyillari asosida o'quv jarayonini tashkil etish borasidagi ilg'or tajribalari dunyoning rivojlangan davlatlari va mamlakatimiz oliy ta'limning etakchi mutaxassislari tomonidan ijobiy baholanmoqda.

  Sogʼliqni saqlash Vazirligining 2017 yil oktyabrdagi 599-son buyrugʼi va shu buyruq ijrosi yuzasidan universitet rektorining 29.01.2021 y. №148/АF buyrugʼiga asosan Samarqand Davlat tibbiyot universitetida oʼquv yilining birinchi yarim yili yakuni munosabati bilan har bir professor – oʼqituvchining 2020/21 oʼ.y. birinchi yarim yili davomida bajargan oʼquv, oʼquv uslubiy, ilmiy tadqiqot, tashkiliy va maʼnaviy – maʼrifiy ishlari yillik yuklamasi bajarilish holati ishchi gurux tomonidan oʼrganildi. Аttestatsiya jarayonida har bir oʼqituvchining kafedrasidagi oʼquv jarayonini tashkil etishdagi hissasi, universitetimizning reytingini oshirish uchun qoʼshayotgan xissasi, oʼzining universitetdagi oʼrni va saloxiyati maʼlum boʼldi. Har bir professor oʼqituvchining bajarilgan ishlari natijasi boʼyicha hisoboti (maʼlumotnoma) attestatsiya komissiyasiga taqdim qilindi.

  Jadvalga asosan 5-20 fevral kunlari attestatsiyadan 80 ta kafedra professor oʼqituvchilari oʼtkazildi. Umuman 80 kafedradagi 780 professor - oʼqituvchidan 772 (99%) - attestatsiyadan oʼtdi, 8 (1%) – qatnashmadi (kasalligi sababli).

  Kafedralar kesimida professor-oʼqituvchilarning 2020/21 oʼ.y. birinchi yarim yillik yuklamasini (oʼquv, oʼquv uslubiy, ilmiy tadqiqot, tashkiliy va maʼnaviy – maʼrifiy ishlarini) bajarilish monitoringi. Kafedralar kesimida 2021 yilga moʼljallangan oʼquv-uslubiy va ilmiy ishlar rejasi. Quyida universitet ilmiy salohiyatini mustahkamlash, ilm-fanni yanada rivojlantirish, uning akademik ilm-fan bilan integratsiyalashuvini koʼchaytirish, professor-oʼqituvchilarning ilmiy-tadqiqot faoliyati samaradorligi va natijadorligini oshirish, ratsionalizatorlik takliflari, ixtiro va dasturlar uchun patentlar sonini koʼpaytirish, nufuzli ilmiy jurnallarda iqtiboslik indeksi baland boʼlgan maqolalar soninni oshirish, iqtidorli talaba-yoshlarni ilmiy faoliyat bilan shugʼullanishiga keng jalb etish, ilmiy tadqiqot natijalarini amaliyotga tadbiq eti shva dissertatsiyalar himoyalari sonini oshirish natijalari 1-ilovada keltirilgan va SamDTI Ilmiy Kengashida 2021 yil 15 mart kuni taqdimot qilingan.

 TSNQB xodimlari tomonidan doimiy ravishda oʼqitish tizimi nazorat ostida olib borilgan. Kafedra professor-oʼqituvchilarining kuzgi semestr oʼquv yuklamalari toʼliq bajarilgan.

  Oʼzbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasining “Oliy taʼlim muassasalari reytingini aniqlash tartibini takomillashtirish chora-tadbirlari toʼgʼrisida”gi 2019 yil 7 iyundagi 467-son qaroriga asosan: Oliy taʼlim muassasalari reytingini aniqlash tartibi toʼgʼrisidagi «Nizom» qabul qilindi. OTM milliy reytingi aniqlash shu vaqtgacha Vazirlar Mahkamasining «Respublika oliy taʼlim muassasalari reytingini baholash tizimini joriy etish toʼgʼrisida» 2012 yil 29 dekabrdagi 371-son qaroriga asosan oʼtkazilgan va hozir oʼz kuchini yoʼqotdi. Oliy taʼlim muassasalari reytingi Oʼzbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasi huzuridagi Taʼlim sifatini nazorat qilish Davlat inspektsiyasi tomonidan har yili aniqlanadi. 

  Oliy taʼlim muassasalari reytingini aniqlash Nizomda keltirilgan indikatorlarga muvofiq amalga oshirildi Universitetda taʼlim sifatiga salbiy taʼsir etuvchi omillarni aniqlash va ularni bartaraf etish boʼyicha chora-tadbirlarni amalga oshirish. Taʼlim sifatini oʼrganish, tahlil qilish orqali universitetda fakulьtetlar va kafedralar reytingini tuzish va uni monitoringini oʼtkazildi. Quyida Universitetda taʼlim sifatiga salbiy taʼsir etuvchi omillarni aniqlash va ularni bartaraf etish boʼyicha chora-tadbirlarni amalga oshirish, shuningdek taʼlim sifatini oʼrganish, tahlil qilish orqali universitetda fakulьtetlar va kafedralar reytingini tuzish va uni monitoringini amalga oshirish natijalari 16 ilovada keltirilgan va SamDTU Ilmiy Kengashida 2021 yil 18 yanvar kuni taqdimot qilingan.