Og'iz bo'shlig'i jarrohligi, stomatologik implantologlar va jag'-jag' jarrohligi fanlari bo'yicha simulyatsiya markazi tibbiy ta'limda o'qitishning innovatsion shakllarini tatbiq etuvchi va simulyatsiya bo'limi, sport zallaridan foydalangan holda amaliy ko'nikma va ko'nikmalarni rivojlantirishga qaratilgan yangi ta'lim modelidir. fantomlar, qo'g'irchoqlar, virtual VI avlod robot manekenlari. Amaliy jarrohlik stomatologiyasida talabalar uchun simulyatsiya ta'lim imkoniyatlarining paydo bo'lishi yangi, istiqbolli yo'nalishdir. Tish jarrohligida yangi turdagi stimulyatorlardan foydalanish nafaqat kuzatuv, balki barcha amaliy ko'nikmalarni mustaqil ravishda amalga oshirishi va jag'-fasial mintaqaning patologiyasi bo'lgan bemorlarni tayinlashda turli klinik vaziyatlarni hal qilishi kerak.
Simulyatsiya markazining maqsadi:
Talabalar va mutaxassislarning turli xil ish holatlari va protseduralarini taqlid qiluvchi real sharoitlarda amaliyot va faoliyat yuritadigan muhitni yaratishni o'z ichiga olgan simulyatsiya usullari va texnologiyalaridan foydalangan holda stomatologik jarrohlik sohasida talabalar va mutaxassislarning yuqori o'sish sur'ati va tayyorgarligi.
Simulyatsiya markazining vazifalari:
- Ta'lim va o'qitish: Simulyatsiya markazining asosiy maqsadi talabalarni stomatologik jarrohlik bo'yicha amaliy ko'nikmalar va tajribalar bilan jihozlashdir. Markazda jag‘-jag‘ sohasi kasalliklarini davolash kursi, diagnostika texnikasi va davolash, shuningdek, haqiqiy klinik amaliyotda amaliy amaliyot uchun foydali bo‘lgan amaliy ko‘nikmalarni rivojlantirish taklif etiladi.
- Muammolarni ishlab chiqish: Markaz jarrohlik stomatologiyasi yo'nalishi bo'yicha talabalar va mutaxassislarning kasbiy mahorat va malakalarini oshirishga qaratilgan. U qaror qabul qilish, bemorlar bilan muloqot qilish, ishning axloqiy jihatlari va professional amaliyotning boshqa jihatlari bo'yicha treninglar o'tkazadi.
- Jarrohlik ko'nikmalarini oshirish: Simulyatsiya markazi jarrohlik aralashuvlar, mikrojarrohlik va lazer jarrohlik kabi jarrohlik ko'nikmalarini o'rgatadi. Talabalar va mutaxassislar texnikani o'zlashtirishlari, aniqlik va mahoratni oshirishlari, stomatologik jarrohlikda yangi texnika va innovatsiyalarni o'rganishlari mumkin.
- Turli taqdimotlarni simulyatsiya qilish: Markaz oftalmologlar kundalik amaliyotda duch keladigan turli taqdimotlarni simulyatsiya qilishni taklif qiladi. Bu talabalarga kutilmagan vaziyatlarga tezda javob berish uchun zarur bo'lgan ko'nikmalardan foydalanish imkonini beradi.
- Tadqiqot va ishlanmalar: Markaz shuningdek, tadqiqot ishlari bilan shug'ullanishi va stomatologik jarrohlik sohasida yangi usullar, texnologiyalar va asboblarni ishlab chiqishi mumkin. U involyutsiya va takomillashtirilgan yondashuvlarni izlash bilan tavsiflanadi.
Simulyatsiya sinfi 4 ta zonadan iborat:
Tashxis o'qitish yo'nalishi: Bu kuzatuvchida talabalar jag'-yuz mintaqasi kasalliklarini diagnostika qilish ko'nikmalarini mashq qiladilar. Odatda ko'zning tuzilishini modellashtirish va diagnostika jarayonlarining boshqa modellari mavjud.
Jarrohlik mahoratini o'rgatish maydoni. Unda manikenlar yoki fantomlar, 3D-printer, koagulator va boshqa protseduralar kabi maxillofasiyal sohadagi operatsiyalarni yaxshilash uchun asosiy asboblar va qurilmalar bo'lishi mumkin.
Doimiy haqiqat va simulyatsiya zonasi: Bu zonada ish vaziyatlari va protseduralarini taqlid qiluvchi virtual muhitlarni yaratish uchun eng zamonaviy yuqori reallik va kompyuter simulyatsiyasi texnologiyalaridan foydalaniladi. Bu erda talabalar turli stsenariylarni qo'llashni tanlaydilar, ehtiyojlarga asoslangan iste'mol ko'nikmalarini hisobga oladilar va o'z ichiga oladilar.
Ma'ruza kursining o'quv sohasi: Ushbu sharh ma'ruza kurslarini o'z ichiga oladi va stomatologik jarrohlikning nazariy jihatlarini o'rgatadi. Bu yerda siz ma'ruzalar va konferentsiyalar uchun taqdimotlar bo'yicha materiallarni topishingiz mumkin.
Diagnostika mashg'ulotlari maydoni
Stomatologik jarrohlik simulyatsiya markazidagi diagnostika o'quv maydoni maxsus tashkil etilgan hudud bo'lib, unda talabalar va mutaxassislar jag'-jag' mintaqasi kasalliklarini diagnostika qilish ko'nikmalarini rivojlantirishlari va amaliyotda qo'llashlari mumkin. Ushbu soha turli xil diagnostika muolajalarini o'tkazish, muammolar paydo bo'lishini simulyatsiya qilish va stomatologik jarrohlikda asosiy usullar va asboblarni, so'rovlarni qo'llash uchun zarur bo'lgan jihozlar va jihozlar bilan ta'minlaydi. Diagnostik monitoringning bir qismi sifatida resurslar va vositalar taqdim etiladi: Diagnostika uskunalari: u og'iz bo'shlig'i holatini baholash uchun ishlatiladigan forsepslar, liftlar, igna ushlagichlar va boshqa maxsus asboblarni o'z ichiga oladi, shuning uchun talabalar og'iz bo'shlig'i va yuz-jag' sohasini (MFA) tekshirish uchun asboblardan foydalanadilar, yuz-jag'dagi patologik jarayonlarni aniqlaydilar. va diagnostika muolajalarini o'tkazish
Oftalmik ko'nikmalarni o'rgatish maydoni
Ta'limga qaratilgan va stomatologik muolajalarni bajarish uchun tabiiy ko'nikmalarga ega. Ushbu rasadxonada talabalar, rezidentlar va mutaxassislar stomatologik kasalliklarni tashxislash va davolash bilan bog'liq texnik ko'nikmalar va protseduralarni mashq qiladilar va rivojlantiradilar.
Doimiy voqelik va simulyatsiya zonasi
Real dunyo va simulyatsiya elementlari o'qitish, o'qitish yoki tadqiqot maqsadlarida birlashtirilgan maxsus makondir. Ushbu zona haqiqiy muhitning realizmini simulyatsiya qilingan sharoitlarga ta'sir qilish bilan birlashtirgan tajribani taqdim etish uchun mo'ljallangan. Buni kuzatish mumkin bo'lgan ob'ektlar, modellar, asbob-uskunalar va hodisalar yordamida haqiqiy tajriba va hissiy ishtirok etish orqali kuzatish mumkin.
Ma'ruza o'quv maydoni
bu soha tajribali o'qituvchilar yoki fan bo'yicha mutaxassislar tomonidan taqdim etilgan taqdimotlar, ma'ruzalar yoki boshqa o'quv materiallari ko'rinishidagi bilimlarni to'playdi. Ma'ruza kursida kuzatishlar, auditoriyalar yoki auditoriyalar kabi resurslar va imkoniyatlar taqdim etiladi. Simulyatsiya markazi tinglovchilar, kuzatuvchilar uchun qulay joylar, ma'ruza o'tkazish uchun audio va video jihozlar bilan jihozlangan maxsus tadbirlar yoki mashg'ulotlarni taqdim etadi
Debrifing va kuzatish maydoni
simulyatsiya vaziyatlari ishtirokchilari o'z harakatlarini, natijalarini va topshiriqni bajarish jarayonini tahlil qiladilar va muhokama qiladilar. Bu imkoniyat yuqori tezlik, saboq olish va o'tgan tajribalardan o'rganish imkonini beradi. Tajribali murabbiy yoki murabbiy bo'lishi mumkin bo'lgan fasilitatorlar aniq harakatlar va qarorlarni sinchkovlik bilan tahlil qilish va muhokama qilishni talab qiladi. Ular ishtirokchilar o'z fikrlari va savollarini erkin ifoda eta oladigan, o'z kuzatishlari va amalga oshirganlari bilan o'rtoqlasha oladigan xavfsiz va qo'llab-quvvatlovchi muhitni nazarda tutadi.
Simulyatsiya xonasida amaliy mashg'ulot o'tkazishda o'qituvchi fan bo'yicha talabalarning nazariy va amaliy bilimlari nisbatini baholay oladi.