Talabalarning dunyoqarashi, maʼnaviy-axloqiy saviyasini yuksaltirish, oshirish ishlari kafedrada yaxshi yoʼlga qoʼyilgan. Bu borada maʼnaviy ishlar boʼyicha maʼsul shaxs xaftaning payshanba kuni fakultetning oʼquv zalida maʼnaviyat boʼlimi tomonidan berilgan “Аxborot va murabbiylik soati” mashgʼulotlarini mavzusini olib kafedramiz ma’naviyat ishlari buyicha ma’sul A.M. Voxidov boshchiligida oʼqituvchi va studentlarni ertalab 8:00 da maʼruza zaliga yigʼib katta maʼnaviyat soati darsi oʼtkaziladi. Bunda oʼqituvchilar ham, studentlar ham soʼzga chiqib, mavzu boʼyicha oʼz fikrlarini gapirishadi. Tadbir davomida kerakli fotolavxalar olinib kompyuterda maxsus papkalarada saqlanadi.
Informаtikа, informаtsion texnologiyalаr kаfedrаsi
Kafedra tarixi Kafedra tarkibi Kafedra ma'naviy-ma'rifiy ishlari Kafedra o'quv va o'quv-metodik ishlari Kafedraning ilmiy-tadqiqot ishlari Ilmiy to'garak Xalqaro hamkorlikSo'nggi yangiliklar
20.11.2024Xitoy sog‘liqni saqlash tizimi bilan hamkorlikning yangi bosqichi 19.11.2024
Samarqand davlat tibbiyot universitetida "Talabalikka bag‘ishlov qasamyodi" tadbiri tantanali tarzda o‘tkazildi 19.11.2024
SamDTUga Hindistonning O‘zbekistondagi elchisi tashrif buyurdi 19.11.2024
Samarqand davlat tibbiyot universiteti va Doctor M klinikasi hamkorligida Samarqandda birinchi EKO IKSI markazi ochilishi bo‘lib o‘tdi 18.11.2024
Yaponiya delegatsiyasi bilan hamkorlik masalalari muhokama qilindi 18.11.2024
SamDTU neyroxirurgiyasi yutuqlari xalqaro kongressda eʼtirof etildi 16.11.2024
Professor-o‘qituvchi va ishchi-xodimlar o‘rtasida mini futbol musobaqasi o‘tkazildi 15.11.2024
Giyohvand va psixotrop vositalarga qarshi kurashish doirasida tadbir tashkil etildi 14.11.2024
“Xalqaro bag‘rikenglik kuni”ga bag‘ishlangan tadbir tashkil etildi 13.11.2024
Chuvash davlat universiteti talabalari akademik almashinuv doirasida SamDTU da bo‘ldilar 12.11.2024
Infektologiyaning dolzarb masalalariga qaratilgan seminar tashkil etildi 09.11.2024
“Yashil makon” umummilliy loyihasi doirasida ko‘chat ekish marafoniga start berildi