×
Menu
Close Menu

Kafedra o'quv va o'quv-metodik ishlari

  Kafedrada o'quv-uslubiy ishlar O'zbekiston Respublikasining o'quv-uslubiy hujjatlariga muvofiq tashkil etilgan:

  1. O'zbekiston Respublikasining Ta'lim to'g'risidagi qonuni (1997 yil 29 avgust).
  2. Kadrlar tayyorlash milliy dasturi (1997 yil 29 avgust).
  3. 60910200 "Davolash ishi" yo'nalishi bo'yicha davlat ta'lim standarti.
  4. 60910300 "Pediatriya ishi" yo'nalishi bo'yicha davlat ta'lim standarti.
  5. 5111000-“Kasb ta’limi (5510100 - Davolash ishi)” yo'nalishi bo'yicha davlat ta'lim standarti.
  6. 5510700 "Oliy hamshiralik ishi" yo'nalishi bo'yicha davlat ta'lim standarti.
  7. 5511100 "Xalq tabobati ishi" yo'nalishi bo'yicha davlat ta'lim standarti.
  8. 60910100 “Stomatologiya ishi” yo'nalishi bo'yicha davlat ta'lim standarti.
  9. Mavzular bo'yicha standart va ishchi dasturlar.
  10. SamMI rektorining 2013 yil 12 sentyabrdagi 43-sonli buyrug'i "Institutda o'quv jarayonini modulli o'qitish tizimida tashkil etish to'g'risida".
  11. SamMI rektorining 2013 yil 19 dekabrdagi 951 / U-sonli buyrug'i "Institutda o'quv jarayonini moodle.sammi.uz intranet elektron o'quv tizimida tashkil etish to'g'risida".
  12. SamDTU Ilmiy Kengashining 2016 yil 15 iyundagi 9-sonli bayoni "Ta'lim jarayonini tashkil etishning kredit-modulli tizimida talabalarning o'quv faoliyatini baholash va nazorat qilish bo'yicha tavsiyalar".
  • Davolash ishi va Tibbiy pedagogika fakulteti “Anesteziologiya va reanimatsiya”va “Shohsilinch tibbiyot” fanidan o'qitiladi.
  • Pediatriya fakulteti “Anesteziologiya va reanimatsiya. Bolalar anesteziologiyasi va reanimatsiyasi”, “Tez tibbiy yordam”, “Shoshilinch tibbiyot” fanidan o'qitiladi.
  • Oliy hamshiralik ishi yo’nalishi bo’yicha Anesteziologiya va reanimatologiya fanidan o’qitiladi.
  • Ushbu fanni o'qitishning maqsadi kafedrada o’qitilayotgan fan bo’yicha davolash bo'yicha ko'nikmalarni rivojlantirishdir.

  Fanning vazifasi: patalogiyaning etiologiyasi, patogenezi, klinikasi, tasnifi, asoratlari, og’ir kasalliklarni davolash va oldini olish to'g'risida bilimlarni shakllantirish; anamnezni yig'ish va tizimdagi bemorlarni tekshirish ko'nikmalarini oshirish; UASH shifokor taktikasi, kompleks davolash va shoshilinch yordam ko'rsatish qobiliyatini rivojlantirishdir.

  Amaliy mashg'ulotlarni o'tkazishda zamonaviy pedagogik texnologiyalar keng qo'llaniladi. Yumaloq stol, stol o'rtasidagi ruchka, asalarilar to'dasi, aqliy hujum, krossvord, issiq kartoshka, doira usuli, 3x4, klaster, baliq skeleti va boshqalar..". Kafedra xodimlari talabalarga Internetdagi barcha yangiliklarni va zamonaviy jurnallarni etkazishadi.

  O'quvchilar bilimini kompyuter sinovlari, og’zaki va yozma nazorat usuli yordamida amalga oshiriladi, bu esa o'z navbatida talabalar bilimini ob'ektiv baholashni ta'minlaydi.